dag 23 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu dag 23 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu

dag 23

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

20 Februari 2013 | Spanje, La Línea de la Concepción

Olaa,

Gister is het beroemde varken naar het asiel gekomen om haar nagels te laten knippen, ofja zagen. Dat was nog niet zo makkelijk als het klinkt! Met vier man hebben ze haar eindelijk op haar zij gekregen en in de houdgreep kunnen houden, zodat ze een beetje rustig bleef en haar nagels er af gezaagd konden worden.

Er was ook nog een tam paard aankomen lopen, maar na een telefoontje naar de politie is de eigenaar het paard al wezen halen.

Marth en ik zijn vandaag begonnen met puppycurus! De bedoeling is om de pups kennis te laten maken met de riem en er een wandeling mee te maken. De eerste pups hebben het echt heel goed gedaan! Saartje vond het trekken aan de riem in het begin nog een beetje eng, maar vond het daarna juist erg leuk.

Wanneer je naar Gibraltar gaat, moet je eerst een vliegveld oversteken. We hebben nu een keer mee gemaakt dat we moesten wachten tot een vliegtuig de weg over stak.

Dit was het weer voor vandaag!
Adios

• 20 Februari 2013 - 20:12

Jose Smetsers:

Hoi lieve Mandy,
    Wat een dierenpension daar bij jullie,varkens nagels knippen,paarden opvangen.De puppy's zullen blij zijn met jullie aandacht.Nora mist jou wel soms, dan is hij jou aan 't zoeken.Zondag was hij weggelopen, oftewel onder de poort door gekropen omdat wij ook weg waren.Nol de buurman had hem in de tuin losgelaten.Wim had oma gebeld dat Nora bij hun in de straat was.Ik zal eens vragen of ik op iemands facebook mag want ik mis veel foto's van jou als ik iedereen hoor.Mandy veel stageplezier nog en tot ziens.
    Lieve groetjes van je mams.