dag 20 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu dag 20 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu

dag 20

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

17 Februari 2013 | Spanje, La Línea de la Concepción

Olaa,

Ik zal weer even iets van me laten horen!

Gisteren zijn we met de kabelbaan naar de apen wezen kijken. Je kunt echt heel dichtbij ze komen! Er wou er zelfs eentje tikkertje met me komen spelen.

We hebben ook een kijkje genomen bij de carnaval! Er hangt echt een hele gezellige sfeer, maar de Spanjaarden drinken niet zoveel als bij ons, eigenlijk bijna niks. Ze maken echt werk van hun kostuums en bijna niemand is het zelfde verkleed. Op een podium werden soort van kleine musicals gehouden. Het was leuk om een keer mee gemaakt te hebben!

Om een indruk te geven hoeveel honden er per week in en uit het asiel gaan zal ik de afgelopen twee weken als voorbeeld nemen. De eerste week zijn er 10 honden weggegaan en ongeveer 30 gebracht, de tweede week was het ongeveer gelijk. Het aantal loopt eigenlijk altijd op.

Vandaag nog even lekker geknuffeld met m'n twee grote vrienden en de kittens. Dat is altijd wel even gezellig na al dat poep scheppen!

Dat was het weer voor vandaag.
Ciao!



  • 18 Februari 2013 - 12:26

    Jose Smetsers & Marieke:

    Hoi Mandy,
    Wat leuk om weer je verhaal te lezen.Grote apen hebben ze daar dat zien we! De carnaval is zo ook wel grappig.Jullie vermaken je wel.Ik zit nu in de verf,volgens Marieke wordt ik mooi blond.D'r gaat ook nog een stuk vanaf dus het resultaat zie je over 10dagen.Bestel maar vast goed weer.Hoe warm is het nu bij jullie?En is het nog droog bij jullie? 't Weekend bij Bart,Lars en Marloes is goed bevallen in Amsterdam.We zijn in een kroeg,cafe Nol in de Jordaan geweest,het nederlandse lied konden we allemaal meezingen.Er was een groepje jongens uit Volendam op stap en die konden het goed vinden met Ome Bert & Peter.Er was er nog een die wou doorbreken als zanger maar hij was geen familie van Jan Smit.Ze moeten dan regelmatig hondehokken bijmaken als er zoveel honden bijkomen iedere week? We moeten nu mijn haren uit gaan spoelen anders wordt ik te blond! Veel succes nog en de groetjes aan al je honden en katten.
    Veel liefs Jose & Marieke xxx

  • 18 Februari 2013 - 14:38

    Ria V.d Braak:

    Hoi MAndy

    Even een berichtje van mij.
    Wat leuk met die apen ze zien zeker geen verschil omdat ze met jouw tikkertje wilde spelen grapje.
    Carnaval zonder bier is denk ik niks voor jouw.
    Is het bier daar net zo lekker als hier.
    Heb je het nog steeds naar je zin en schieten de dagen goed op.
    Hier is het nog steeds koud bah ik wil het voorjaar wel weer zien.
    Gisteren Danice behaalt op het station was die muts zijn sleutels vergeten
    Nog veel plezier daar en tot ziens

    Groetjes Tante Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, La Línea de la Concepción

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2013

dag 58

20 Maart 2013

Dag 51

11 Maart 2013

school: verzorging

11 Maart 2013

dag 42

22 Februari 2013

Dag 25
Mandy

Actief sinds 18 Jan. 2013
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 8099

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: