dag 14 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu dag 14 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu

dag 14

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

11 Februari 2013 | Spanje, La Línea de la Concepción

Olaa,

Ik zal jullie weer even op de hoogte brengen!

We hebben de dolfijnen tocht gedaan, het was 98% kans dat je dolfijnen, mooie vissen en walvissen zag, helaas hebben wij alleen zeemeeuwen gezien! Maar wanneer je geen dolfijnen had gezien mocht je nog een keer gratis mee op de boot, dus we hebben nog een kans! Het uitzicht was wel prachtig, je had uitzicht over heel de berg van gibraltar (foto 1), over La Linea (foto 2) en je kon Marokko zien! (foto 3).

Daarna zijn we tapas gaan eten, maar ze hadden helaas geen tapas. Het eten viel een beetje tegen. Maar het was wel heel gezellig!

Gistermorgen hadden we een paar verkleden jongeren gezien, dus we hadden hoop dat ook hier carnaval gevierd. Dus na stage hebben we ons meteen verkleed voor een dagje carnaval. We hebben heel de stad afgezocht maar geen carnaval te bekennen. veel bekijks hadden we wel. Nu hebben we gehoord dat er volgend weekend wel iets van carnaval gevierd word, dus dan gaan we het gewoon nog een keer proberen.

Vandaag was er een berghond pup bij de dierenarts gedumpt, het is echt zo'n schatje! Je kunt je niet voorstellen dat ze zo'n hondje kunnen dumpen. Misschien is dit dan iets voor ons mam en pap? :)

Dit was het weer voor vandaag.

Adios!

• 11 Februari 2013 - 16:53

Jose Smetsers:

Olala,
    We zijn even bij Jarno geweest die ligt met allebei z'n voeten omhoog,1 in de gips en de andere kant zwaar gekneusd.Die is uit gecarnavald.Job v.Oorschot met zijn carnavalswagen ligt er ook uit,voor hun geen optocht meer stond er op facebook(Danice).Carnavalswagen stuk achterkant volgens die foto,staat een hijskraan bij.
    Het sneeuwt hier weer een beetje.Schijnt bij jullie de zon?Stuur wat hiernaar toe.Fijn dat jullie het daar ook gezellig hebben.Hopelijk volgende week dan een spaanse carnaval.Heeft Roy nog alles heel of is hij nog niet aanspreekbaar? We wensen je nog veel werkplezier en succes met het koken.
    Lieve groetjes van Peter,Danice & Jose

• 12 Februari 2013 - 19:28

Nol:

Beste M kruimel waar en je toch gebleven ik zie je niet meer op de schoeter rijden .
    Nu hoor ik dat je bent geimegreerd naar Spanje om daar voor hondjes te zorgen,
    als ik dar had geweten had i wel een hondje voor je gekocht op marktplaats dan had je teminsten een hondje dat Liempst blaften of niet dan,
    Nou Mandy nag heel veel plezier en tot ziens in de vendelstaat, gr Nol.

• 12 Februari 2013 - 19:43

Marij Wagenaars Je Buur Vrouw:

hallo Mandy.
    Hoe gaat met je, ik hoop goed.
    Zo als ik heb gelezen heb vermaak je je wel .
    Volgens mij is daar best mooi en het eten gaat ook wel niet dan.
    Jammer dat je geen dolfijn heb gezien het zijn speelse beesten.
    Hoe gaat het met de dieren in Spanje?
    Gaan ze daar het zelfde met de dieren om als wij.,
    Word je daar een beetje verwend .
    Geniet er nog de tijd dat je daar bent , wand de tijd vlieg zo voorbij.
    veel groetjes van Marij Nol Arno Tom.

• 13 Februari 2013 - 22:54

Hennie En Bert :

hoi Mandy
    Gezellig daar in Spanje , jammer dat er geen carnaval werd gevierd , maar als jullie verkleed op stap zijn gegaan heb je zeker bekijks gehad . Toch hebben ze in andalusie hele mooie feesten waar iedereen prachtig verkleed is maar vlgs mij is dat alleen in de zomer
    Na het lezen van je verhalen krijgen wij steeds meer zin in de vakantie want het blijft hier ooknog steeds koud . Ook wel leuk om dadelijk te zien waar je werkt bosse bol doe je naam eer aan want een bosse bol is super lekker . Meisje het weekend gaan we met Peter en Jose in de Jordaan op stap alvast een klein voor proefje zodat we straks met zin allen met jou ook de bloemetjes buiten kunnen zetten mandy geniet van je stage en al het leuks wat er nog komt tot gauw dikke knuffel van Hennie Bertje ook groetjes uit Amsterdam .