Dag 10 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

07 Februari 2013 | Spanje, La Línea de la Concepción

Olaaa,

Vandaag het eerste honden gevecht gezien, echt zo zielig! Een dikke herdershond viel een schriel hondje aan wat doods bang was. Ze zijn daarna meteen verplaatst.

Vandaag nog eventjes met wat hondjes gespeeld in de speelweide, daar kon Wallie zijn grootste passie laten zien: kuilen graven. En daar is ie goed in! (foto 1,2)

Ik zal jullie ook even kennis laten maken met de 2 grootste bange schijters van het asiel, met de na druk op groot! Maar wat zijn ze lief! (foto 3)

Morgen willen we met de vier huisgenootjes de dolfijnentocht doen en daarna uiteten bij de tapasbar. Je gaat dan met een boot op zee en daar kun je dolfijnen, zeeschildpadden en walvissen spotten. Dus hopen dat we op tijd weg kunnen bij stage!

Dit was het weer voor vandaag.

Adioss! X

• 08 Februari 2013 - 13:22

Tante Ingrid, Ome Rob, Mike En Bas:

Hallo Mandy,

Veel plezier met de dolfijnentocht. Leuk dat je het zo naar je zin hebt.
    En lekker weertje, geniet ervan en veel (werk)plezier nog.

Groetjes,

tante Ingrid en mannen

• 09 Februari 2013 - 19:50

Jose Smetsers:

Hoi Mandy,
    Hoe is het hondengevecht afgelopen? Waren jullie ertussen gesprongen? Zo'n boottocht lijkt me ook wel leuk.
    Jammer dat er alleen maar zeemeeuwen te zien waren.Hoe is het daar met de carnaval? De optocht in Gemonde was mooi om te zien.Ik herkende Roy niet met zijn pruik op,gezicht geschminkt,en een mooi pak aan.
    "t Is dat ik Jimmy kende dus ik dacht hij zal d'r ook wel ergens tussen lopen.En ineens stond ie voor mijn neus.
    Ze hebben een prachtige wagen gemaakt, al die clownskoppen die dan ook nog op en neer bewegen.Daar hebben ze veel werk aan gehad. Je zult nu wel balen, maar volgend jaar is 't weer carnaval.Geniet daar van 't mooie weer want hier is 't weer barkoud.Wij zullen vanavond wel een pilsje voor jou mee pakken bij 't Wapen v.Liempd of 't Huukske of de Punder da weten we nog niet. We denken aan je en een dikke kus van:
    Ome Piet,Ria,Bert,Hennie,Peter& Jose.xxxx