voor school: huisvesting - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu voor school: huisvesting - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu

voor school: huisvesting

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

20 Februari 2013 | Spanje, La Línea de la Concepción

Huisvesting
De huisvesting in het asiel is niet volgens het honden en kattenbesluit omdat er te weinig ruimte en te weinig geld voor is. Het asiel heeft verschillende soorten huisvesting, ze zijn nu nog bezig om wat oude hokken te verbouwen. Eerst bestond heel het asiel uit hokken met alleen maar zand en als omheining gaas. Nu zijn de meeste hokken al van beton, en nog een gedeelte met gedeeltelijk beton en gedeeltelijk zand. Ze kiezen voor beton omdat beton een stuk hygiënischer is en makkelijk schoon te maken. De meeste hokken zijn gewoon buiten, maar er is ook een gedeelte binnen, die is voor kleine honden die medicijnen nodig hebben en pups die extra in de gaten moeten worden gehouden. Ik heb foto’s van alle verschillende hokken.

• 22 Februari 2013 - 18:48

Jose Smetsers:

Hoi,hoi Mandy,
    Is het de bedoeling dat dit verslag van de huisvesting voor school tussen je reisverslagen zit of maakt dat niet uit?De hokken zijn toch wel netjes en schoon, maar ja als er iedere week ca.20 honden bijkomen dan moet je wel praktisch gaan bijbouwen natuurlijk.Het scheelt dat het vaak goed weer is,als het tenminste droog blijft.Zo'n varken op zijn rug leggen valt nog niet zo mee zie ik op de foto.
    Hier gaat alles goed. De vrijgezelle dames zijn in Liempde gearriveerd.Dus we zijn benieuwd of Roy of Ad iets kunnen vinden van hun gading.Je hoort het nog wel,misschien zondagmiddag al.
    Lieve groetjes Jose