dag 2 en 3 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu dag 2 en 3 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu

dag 2 en 3

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

30 Januari 2013 | Spanje, La Línea de la Concepción

Hoi hoi,

Zo dat waren dag 2 en 3 alweer! Ik zal jullie eerst even kennis laten maken met Gerdo, of te wel de Spaanse en mannelijke versie van Gerda, net zo lomp en eigenwijs! (zie foto 1). Hij houd je goed van het werk af, loopt door je benen door en springt tegen je op. Maar verder is ie wel lief hoor! Na de standaard klusjes hebben we nog wat honden geknipt, gekamd en uitgelaten. En Wallie walrus had wel zin om te 'spelen' of te wel tegen me aan springen, alleen een beetje jammer dat hij niet door heeft dat ik maar een klein meisje ben en hij 2 koppen groter is als mij. Maar ik heb nog overeind weten te blijven.(foto 2) We waren om 1 uur klaar vandaag en het was heerlijk weer, zo'n 27 graden, dus we vonden dat we het wel verdiend hadden om een middagje te gaan shoppen en lunchen in Gibraltar. Een stukje Engeland in Spanje, het is 10 minuten lopen en dan zit je tussen de Engelse dubbeldekkers en telefooncellen. Daar heb je de rots van Gibraltar met ongeveer 2000 'wilde apen' erop. (foto 3) Daar gaan we nog een keer een kijkje nemen. Ik zal ook maar beginnen met zonnebrand smeren, want het nekje is toch al verbrand met dat mooie weer!

Dit was het weer voor vandaag!

Adioos!

• 30 Januari 2013 - 21:26

Jose Smetsers & Peter Smetsers:

Wat een hoge berg in Gibraltar.Je moet tussendoor maar mooi genieten van het mooie weer.Leuk dat je al een leuk huisgenootje(s) hebt.Nu nog koken en wassen.En goed op je zelf passen.
    Dikke kus van je pa&ma.

• 30 Januari 2013 - 21:45

Robin :

Haaa Smets,
    zie dat je het reuze naar je zin hebt en nog lang geen heimwee dus!
    En die hondjes OOOH EMM DJIEE ik ben in mei jarig dus dan ben je ongeveer terug,
    graag die witte!
    En verder dus niet echt zwaar werk, behalve vroeg beginnen?!
    En een strand is dat er niet?
    Misschien word je nog bruin ook :D je nek niet natuurlijk, haha!
    Op het werk missen ze je (je was ingepland maar dat kon natuurlijk niet),
    prima geregeld dus, as usual!
    Nou geniet er heeeeel erg van, voor je t weet zit je weer in dit geweldig land!
    Dikke kus

• 30 Januari 2013 - 21:55

Marieke:

Han Mandy

Hoe is het daar? Leuke foto's! Lekker dat het daar mooi weer is!
    Nou geniet er van en veel werk plezier, en succes met de honden!
    Succes met de taal :p

Liefs xx ons en familie geert
    saris

• 31 Januari 2013 - 18:08

Rick:

Niet zo over onze Gerda hè?! Maar het klinkt alsof je het goed naar je zin hebt daar! Ik zou zeggen geniet ervan, voor je het weet bende weer in het natte Nederland! En het zal een mooi vakantieadresje zijn daar!! ;-) De groeten vanaf de piste in het zonnige Val Thorens en tot in april!!