Dag 4 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

31 Januari 2013 | Spanje, La Línea de la Concepción

Olaa seniors/senoritas,

Vandaag heb ik een kijkje genomen bij de castratie van een hond, om te kijken of ik misschien toch een beetje tegen bloed kan. Het tegendeel is toch maar weer bewezen helaas.. Drie minuten ging het goed.. Ik vond het niet vies om te zien en juist interessant, maar op de een of andere manier kunnen mijn hersenen er toch niet tegen. Zou daar therapie voor bestaan? haha. De dierenarts vond het wel leuk haha. Ik kan misschien eerst beter beginnen met abn leren te praten. Mijn huisgenootjes hebben af en toe problemen om me te verstaan.

Wanneer ik voortaan spaghetti eet krijg ik er een hele andere gedachten bij. Ik heb voor het eerst wormen gezien in ontlasting, en die lijken echt sprekend op spaghetti, je zou er haast honger van krijgen! ahum.

We hebben zelfs een beroemdheid in het asiel gehad, een varken maar liefst. Hij was schijnbaar bekend omdat hij altijd met zijn baasje rond trekt in een caravan en was weggelopen.

Dit was het weer voor vandaag!
Adioss

  • 31 Januari 2013 - 19:54

    Jose Smetsers:

    Hoi Mandy,
    Misschien moet je eerst bij een kleinere operatie meekijken.Ik heb ook van iemand gehoord dat je met je tenen moet gaan wiebelen.Dan wordt je afgeleid.Misschien heeft Rick van Tante Marij nog tips.Was je helemaal knock out gegaan? Of moest je nog gaan zitten? Niet verwacht dat er ook nog varkens langs komen bij jullie.
    Veel succes,ben benieuwd wat je morgen weer tegenkomt.
    Liefs Jose

  • 31 Januari 2013 - 20:03

    Mandy Smetsers:

    Hoi mam,

    Oh dan zullen we tenen wiebelen is gaan proberen, castratie is maar een kleine operatie. Nee ik was niet helemaal knock out haha, werd duizelig en ben toen gaan zitten. Was zo over! We hebben ongeveer 7 varkens zitten.

    kus

  • 01 Februari 2013 - 15:46

    Detje:

    Hee Smetsers
    Wat leuk om al die verhalen te lezen
    Zo te lezen heb je het goed na je zin
    Stuur beetje zon hierheen
    Nou succes nog met je diertjes
    Xxx detje

  • 01 Februari 2013 - 16:43

    Oma:

    Hallo Mandy, Geniet maar van het mooi weer, wand bij ons is het alleen maar regen.... regen....
    verder hoop ik dat je het goed maakt,ik blijf wel op de hoogte met de iPat van ome jan...
    Groetjes , Jan & Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, La Línea de la Concepción

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2013

dag 58

20 Maart 2013

Dag 51

11 Maart 2013

school: verzorging

11 Maart 2013

dag 42

22 Februari 2013

Dag 25
Mandy

Actief sinds 18 Jan. 2013
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 8096

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: