dag 1 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

28 Januari 2013 | Spanje, La Línea de la Concepción

Ollaaaa,

Zo dag 1 het Spaanse land overleeft, gister gezellig ontvangen door mijn 3 huisgenootjes! Vandaag om 9 uur begonnen in het asiel, ik heb eerst een rondleiding gekregen en ben daarna met Marth (een van de huisgenootjes) begonnen met de hokken schoonmaken. Er zijn al wel wat honden ontsnapt, want daar zijn ze een kei in! Klimmen over muurtjes, krijgen zelf de poort open en glippen tussen je benen door, maar we hebben ze allemaal kunnen vangen. Omdat het voer er niet op tijd was, moesten we helaas met de puppies knuffelen, wat een straf! Na het voeren mochten we naar huis en konden we beginnen aan de siësta! Daar ben ik nu al aan gewend. Het communiceren lukt nog niet zo goed, want de meeste kennen maar een paar Engelse woordjes en Nederlands kunnen ze al helemaal niet. Maar met handen en voeten moet het lukken!

Adiosss!

• 28 Januari 2013 - 23:48

Danice:

Hahaha honden vangen! Daar had ik graag bij willen zijn!
    En heb je je bikini al aan kunnen hebben?

Liefs uit Nijmegen

• 29 Januari 2013 - 13:03

Imke:

heee smandy leuk verslagje! heel veel plezier daar. Ben je een week eerder terug of heb je in de carnavalsvakantie daar een weekje vrij?xxxxx

• 29 Januari 2013 - 19:45

Leonie:

hee chick, fijn dat je het zo leuk hebt. geniet maar van t lekkere weer want hier heeft het de hele dag geregend!

xxx