dag 5 en 6 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu dag 5 en 6 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu

dag 5 en 6

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

02 Februari 2013 | Spanje, La Línea de la Concepción

Olaaa,

Alweer bijna een weekje erop zitten en een bijnaam rijker, dat is geworden: Bossche bol. Douche en koken lukt niet zo goed meer, want het gas is op.. Heel fijn, dus nu zitten we maar nood gedwongen bij de mac. Dat klinkt niet zo erg, maar na een paar mac sessies is de lol daar ook vanaf.

Gister ben ik met Marth opstap geweest in Gibraltar, dat begon als een ramp met alleen maar 15 jarige en na een uur stond er al eentje te kotsen midden in de kroeg. Uiteindelijk zijn we wat normalen Engelse tegen gekomen die ons de leuke kroegen hebben laten zien. We waren rond half 5 thuis dus het is toch nog goed gekomen!

Vandaag een lekker vrij dagje gehad. De planning was om de monkey tour te doen op de rots, maar de kabelbaan was dicht. We zijn toen naar de 'grote' dierentuin geweest met, apen, otters, vleermuizen, pratende papegaaien (hallo baby!) en jawel cavia's en konijnen!

Mijn Spaans begint ook al een beetje op gang te komen, perro/perra = hond en guapa = mooi meisje. Daar word je hier op straat mee dood gegooid.

Dit was het weer voor vandaag!

Adioss!

• 03 Februari 2013 - 19:24

Jose Smetsers:

Olaaa guapa,
    Heb je ook nog iets aan je Spaanse taalgids? Wel leuk dat je ook nog wat spaans kunt oppikken.Is 't weer bij jullie nog steeds zonnig? Hier is het vandaag een stuk kouder.Ik denk dat we met de carnaval weer bevriezen.
    Wel lullig dat je geen gas hebt, heb je al contact met de huisbaas gehad hierover? Anders kun je altijd nog in de zee gaan zwemmen dan ben je ook schoon.Misschien hebben ze een pizzarestaurant in de buurt of iets dergelijks.We genieten iedere keer van je korte maar krachtige verslag.
    Lieve groetjes paps en mams.xxx

• 04 Februari 2013 - 17:03

Fannie:

Dag Mandy,

Je staat je mannetje wel, zie ik. Leuk om te lezen dat je op pad was naar 'n dierenpark! Ook leuk natuurlijk dat je spaans al vooruit gaat: Entonces, si te contaré una historia en espanol, me vas a entender?
    Saludos uit den Bosch!