Dag 51 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu Dag 51 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu

Dag 51

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

20 Maart 2013 | Spanje, La Línea de la Concepción

Olaaa,

Nog maar 2 weekjes te gaan! En wat gaat de tijd snel. Mijn twee huisgenootjes zijn heel gezellig, morgen gaan we de dolfijnentour doen, in de hoop dat ik nu wel echt dolfijnen ga zien. We hebben al lekker cocktails op een terrasje gedronken. De vrijwilliger is alweer een paar dagen naar huis, maar dat vinden we niet zo erg. Ze had heel veel ervaring zoals ze zei, maar het was in de praktijk niet echt terug te zien helaas. Op 1 dag heeft ze drie kennels achter elkaar laten ontsnappen waarvan ik en Pedro nog een hond met de auto moesten gaan vangen. Gelukkig leverde die wel wat medewerking! Wat was dat een chaos. Alle honden in het asiel hadden er last van, veel hadden er veel stress door gekregen en helaas is er ook een gevecht ontstaan waarbij 1 hond is dood gebeten.

Ik had bijna ook nog een dood op mijn geweten haha, nee zo erg was het ook niet. Zoals gewoonlijk was ik wat kuilen aan het dicht graven toen er plotseling nog een hoofdje uit het gat verscheen, dat was maar goed ook!

Anna had ik nog geen woord Nederlands horen spreken, op 'tot morgen' na dan, uit het niets floepte ze het woord klootzak eruit haha. Altijd goed om te kennen natuurlijk!

Vandaag zijn we begonnen met operatie 'pipetjes geven tegen teken en vlooien' aan jawel, alle honden, dus aan ruim 600, we hebben vandaag ongeveer 1 derde gehad, en het viel nog niet tegen! Vrijdag is de rest aan de beurt. Het klinkt best makkelijk, maar niet alle honden zijn dol op spuitjes met vloeistof zijn we achter gekomen. Geduld is een schone zaak zullen we dus maar zeggen.

We hebben 1 dag lekker in de bikini kunnen zonnen, dus toch nog een beetje bruin kunnen worden. Dankzij m'n huisgenootjes ben ik er trouwens achter gekomen dat we wi-fi langs ons appartement op de stoep hebben, en daar zitten we dan elke avond in stijl. (zie foto)

Dit was het weer voor vandaag.

Adiossss!

  • 20 Maart 2013 - 21:23

    Danice:

    Haaa zusje!!

    Wat sneu van die hond die is doodgebeten..

    Verder maak je het erg goed zie ik! Je bikini mag je hopelijk nog vaker uit de kast trekken!
    Leuk dat je die pipetjes tegen teken en vlooien mag geven, keertje wat anders dan poep scheppen ;)

    Heel veel plezier nog!

    En vergeet over 2 weken de zon niet!!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, La Línea de la Concepción

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2013

dag 58

20 Maart 2013

Dag 51

11 Maart 2013

school: verzorging

11 Maart 2013

dag 42

22 Februari 2013

Dag 25
Mandy

Actief sinds 18 Jan. 2013
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 8086

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: