school: verzorging - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu school: verzorging - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu

school: verzorging

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

11 Maart 2013 | Spanje, La Línea de la Concepción

Verzorging
Alle dieren die worden binnen gebracht krijgen meteen een injectie tegen bepaalde ziektes. Tijdens het schoonmaken van de kennels is het de taak van de dierverzorgers om de ontlasting in de gaten te houden en te kijken of de dieren wat mankeren. Wanneer je iets in de ontlasting vind of iets aan de dieren opmerkt moet je het even doorgeven aan een leidinggevende. Wanneer een hond vieze oren heeft geef je dit door aan de dierenarts, deze zal ze schoonmaken of vraagt of je ze zelf kunt schoonmaken. Als verzorging knippen en/of kammen we ook honden. De dierenarts en de assistenten operen dieren en geven de dieren medicijnen wanneer dit nodig is. De dierenarts en de assistenten houden ook de dieren in de gaten die geopereerd zijn

• 12 Maart 2013 - 19:47

Jose Smetsers:

Hoi Mandy,
    Leuk om weer je verslag te lezen.Als er meerdere honden in een kooi zitten, hoe weet je dan dat de ontlasting
    bijv.niet goed is van welke hond die is? Of is dit een domme vraag.De honden die geopereerd zijn blijven die nog even in een aparte kooi zitten? Hoe gaat het met de Rotterdamse dierenverzorgers? Heb je zelf de leukste honden gehouden om te verzorgen? Hopelijk is het bij jullie warmer als hier.Bij ons gaat het vannacht weer vriezen tot misschien wel min 10 graden!! Mijn sneeuwlaarzen heb ik vanmorgen weer aan gehad.Maar ja dan genieten we als de zon er weer is des te meer en wat warmer wordt.Nou Mandy veel stageplezier nog
    en geniet maar van de zon bij jullie.
    Lieve groetjes van je allerliefste moeder.