Dag 25 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu Dag 25 - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Mandy Smetsers - WaarBenJij.nu

Dag 25

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

22 Februari 2013 | Spanje, La Línea de la Concepción

Olaa,

Op deze zeer regenachtige dag heb ik wel weer tijd om een blogje te schrijven. Als het hier regent dan regent het goed zullen we maar zeggen.

Gister heb ik weer mee gekeken bij een operatie, en ik kon heel de operatie afkijken zonder flauw te vallen, joehoe! Dus gelukkig kan ik nog gewoon dierenarts-assistent worden. Er werd een baarmoeder met puppies weg gehaald. Het is wel hard, maar het is erger om de puppies te laten leven en ze misschien hun hele leven in het asiel moeten door brengen en er is al zo weinig plaats.

Wanneer je de eieren zoekt in de supermarkt is het nog niet zo makkelijk om dat in het Spaans uit te leggen. Na heel overtuigend een kip geïmiteerd te hebben en een ei uit te beelden, kwamen we uit bij walnoten en daarna bij kippenbouillon. Toch zelf maar even verder gezocht.

Morgen weer een lekker dagje vrij, tijd om weer een keertje lekker te shoppen in Gibraltar.

Adioss!

  • 23 Februari 2013 - 12:39

    Gerrie Van Heerebeek:

    Hoi Mandy,
    Alles goed hoef ik niet te vragen uit je enthousiaste verhalen lees ik dit wel.Dit vindt ik heel leuk voor jou..Ook fijn dat je het gevoel hebt dat dierenarts assistente je wel ligt.Hier sneeuwt het nu al voor de zoveelste keer.Te weinig carnaval kunnen vieren dan zul je een keer naar La Palma moeten!
    Daar is iedereen in het wit verkleed en doe je dat niet dan maken ze je wit met talkpoeder alle straten zijn zo wit als sneeuw.Alle winkeldeuren en ramen zijn afgeplakt met tape zodat de poeder niet binnenkomt.Het wordt op de straat gevierd.Mandy ik wens je nog een fijne stagetijd .

    groetjes tante Gerrie en oom Jos

  • 23 Februari 2013 - 16:06

    Mari En Maria Peijnenburg:

    Hoi Mandy,

    Wat leuk dat we je zo kunnen volgen op de site en kunnen zien en lezen wat je allemaal doet.
    ik hoef niet te vragen of je het daar naar je zin hebt, want dat straalt er wel vanaf als je de foto's en de verslagen ziet
    Wij wensen jou nog een hele fijne tijd daar en geniet er van.
    Veel plezier volgende week als je ouders er zijn.

    Groetjes van Mari en Maria

  • 24 Februari 2013 - 19:12

    Bert En Hennie :

    Hoi mandy ,
    Bijna vakantie voor ons wij hebben er heel veel zin in
    Super goed dat je niet meer flauw valt van een beetje bloed uiteindelijk
    Word jij dadelijk nog een echte dierenarts assistente of apenverzorger in Artis het maakt niet uit als je het zelf maar leuk vind .
    Hier hartje winter nog steeds sneeuw dus wij komen wel voor een beetje zon
    Maar dat komt zeker goed tot gauw dikke kus Bertje en Hennie

  • 10 Maart 2013 - 12:12

    Rick Van Loon:

    Ha Mandy!

    Dan kunde zelfs nog bij ons komen werken, als je niet van je eigen af gaat daar! Maar zo te lezen vermaak je je eigen wel daar. Een 40 urige werkweek kennen ze daar niet volgens mij?! Bietje lamballen in de zon of naar de winkels... En de volgende keer dus toch maar eieren van thuis meenemen? :-P
    Maar geniet nog van die laatste weken daar en tot ergens in april!

    xx Rick!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, La Línea de la Concepción

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2013

dag 58

20 Maart 2013

Dag 51

11 Maart 2013

school: verzorging

11 Maart 2013

dag 42

22 Februari 2013

Dag 25
Mandy

Actief sinds 18 Jan. 2013
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 8087

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: